Nabór na stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
SPECJALISTA DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
w wymiarze 1/2 etatu
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Realizacja zadań w zakresie kontroli zarządczej, w szczególności:
- przygotowywanie, aktualizacja i monitorowanie procedur, instrukcji i regulacji wewnętrznych;
- koordynacja procesu identyfikacji ryzyk, sporządzanie rejestrów oraz monitorowanie mechanizmów kontrolnych;
- opracowywanie rocznych oświadczeń o stanie kontroli zarządczej oraz materiałów do sprawozdań;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia zgodności działań z obowiązującymi przepisami i standardami.
- Prowadzenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych, w tym:
- kompleksowe przygotowanie dokumentacji przetargowej i postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz procedurami wewnętrznymi Filharmonii;
- przygotowywanie zapytań ofertowych i dokumentacji konkurencyjnej na potrzeby projektów finansowanych ze środków krajowych i europejskich (w tym KPO, MKiDN);
- sporządzanie protokołów postępowań i projektów umów;
- monitorowanie realizacji umów w zakresie zgodności z przepisami PZP i zasadą efektywnego gospodarowania środkami publicznymi.
- Wsparcie w realizacji projektów finansowanych ze źródeł pozabudżetowych, w zakresie zgodności proceduralnej i dokumentacyjnej.
- Współpraca z instytucjami kontrolnymi i audytowymi, przygotowywanie dokumentów, zestawień i wyjaśnień.
- Prowadzenie archiwum dokumentacji w zakresie zamówień publicznych i kontroli zarządczej.
- Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe.
- Bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych.
- Znajomość zasad i standardów kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub instytucji kultury.
- Umiejętność analizy dokumentów prawnych i sporządzania dokumentacji formalno-prawnej.
- Biegła obsługa narzędzi biurowych i środowiska cyfrowego.
- Wysoka kultura organizacyjna, odpowiedzialność i rzetelność.
III. Wymagania pożądane:
- Doświadczenie w prowadzeniu postępowań zakupowych w instytucjach sektora finansów publicznych.
- Znajomość procedur obowiązujących w projektach KPO, programach MKiDN oraz funduszach unijnych.
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz koordynacji wielu procesów równolegle.
- Dokładność, samodzielność i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
- Warunki pracy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu.
- Praca w siedzibie Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu.
- Stabilne środowisko pracy w instytucji kultury o ugruntowanej pozycji i bogatym programie artystycznym.
- Możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.
- Wymagane dokumenty:
- Curriculum vitae (CV).
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
- Termin i sposób składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres:
filharmonia@filharmonia.opole.pl
z dopiskiem w temacie wiadomości:
„Rekrutacja – Specjalista ds. kontroli zarządczej i zamówień publicznych”
Termin nadsyłania zgłoszeń: do 11 stycznia 2026 r.
Filharmonia Opolska zastrzega sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
| Stanowisko: | SPECJALISTA DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH |
| Termin składania dokumentów: | 11.01.2026 |
| Nazwa jednostki zlecającej: | Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera |
| Wymiar etatu: | ½ etatu |
| Sposób składania dokumentów: | drogą elektroniczną |
| Miejsce składania dokumentów: | filharmonia@filharmonia.opole.pl |
| Dokument wytworzył: | Maciej Fortuna |
| Data wytworzenia: | 11.12.2025 |
| Osoba odpowiedzialna: | Maciej Fortuna |
| Podmiot udostępniający: | Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera |
| Kategorie: | ogłoszenie |