Przejdź do treści strony

Nabór na stanowisko: SPECJALISTKA / SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU

Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera w Opolu
ogłasza nabór na stanowisko:

SPECJALISTKA / SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU

  1. Charakterystyka stanowiska

Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. promocji i marketingu będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację działań promocyjnych oraz marketingowych Filharmonii Opolskiej, wspierających sprzedaż biletów, budowanie wizerunku instytucji oraz komunikację z publicznością, partnerami i mediami.

  1. Zakres obowiązków
  1. Planowanie, koordynacja i realizacja działań promocyjnych oraz marketingowych wydarzeń artystycznych Filharmonii Opolskiej.
  2. Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnych dla koncertów, festiwali, projektów edukacyjnych i wydawniczych.
  3. Prowadzenie i rozwijanie komunikacji w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej instytucji.
  4. Przygotowywanie treści promocyjnych i informacyjnych (teksty, materiały prasowe, opisy wydarzeń).
  5. Współpraca z mediami, partnerami zewnętrznymi oraz agencjami reklamowymi.
  6. Koordynacja produkcji materiałów promocyjnych (drukowanych i cyfrowych).
  7. Współpraca z działami merytorycznymi Filharmonii w zakresie planowania i realizacji kampanii promocyjnych.
  8. Monitorowanie efektywności działań promocyjnych i marketingowych oraz przygotowywanie raportów i zestawień.
  9. Udział w realizacji wydarzeń artystycznych w zakresie obsługi promocyjnej i komunikacyjnej.

III. Wymagania niezbędne

  1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, komunikacja, zarządzanie, kulturoznawstwo lub pokrewne).
  2. Doświadczenie zawodowe w obszarze promocji i marketingu.
  3. Bardzo dobra znajomość narzędzi komunikacji marketingowej, w tym mediów społecznościowych.
  4. Umiejętność tworzenia poprawnych językowo i atrakcyjnych treści promocyjnych.
  5. Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i terminowość.
  6. Umiejętność pracy zespołowej oraz wysoka kultura komunikacji.
  7. Dobra znajomość pakietu MS Office.
  1. Wymagania dodatkowe (mile widziane)
  1. Doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub sektorze kreatywnym.
  2. Znajomość narzędzi analitycznych i reklamowych (media społecznościowe, kampanie płatne).
  3. Umiejętność pracy projektowej i koordynowania wielu działań równolegle.
  4. Zainteresowanie muzyką i życiem kulturalnym.
  1. Oferujemy
  1. Zatrudnienie w renomowanej instytucji kultury o ugruntowanej pozycji.
  2. Umowę o pracę.
  3. Stabilne warunki zatrudnienia i możliwość rozwoju zawodowego.
  4. Pracę w środowisku twórczym i dynamicznym.
  1. Wymagane dokumenty
  1. Curriculum Vitae (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie (opcjonalnie).
  4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VII. Termin i sposób składania aplikacji

Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą elektroniczną na adres:

filharmonia@filharmonia.opole.pl

z dopiskiem w tytule wiadomości:
„Rekrutacja – Specjalista ds. promocji i marketingu”

Termin nadsyłania zgłoszeń: do 11 stycznia 2026 r.
Planowany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2026 r.

Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera w Opolu zastrzega sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz do zakończenia postępowania rekrutacyjnego bez wyłonienia kandydata.

 

Stanowisko:SPECJALISTKA / SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
Termin składania dokumentów:11.01.2026
Nazwa jednostki zlecającej:Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera
Wymiar etatu:pełny etat
Sposób składania dokumentów:drogą elektroniczną
Dokument wytworzył:Maciej Fortuna
Data wytworzenia:19.12.2025
Osoba odpowiedzialna:Maciej Fortuna
Podmiot udostępniający:Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera
Kategorie:ogłoszenie