Nabór na stanowisko: SPECJALISTKA / SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera w Opolu
ogłasza nabór na stanowisko:
SPECJALISTKA / SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
- Charakterystyka stanowiska
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. promocji i marketingu będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację działań promocyjnych oraz marketingowych Filharmonii Opolskiej, wspierających sprzedaż biletów, budowanie wizerunku instytucji oraz komunikację z publicznością, partnerami i mediami.
- Zakres obowiązków
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań promocyjnych oraz marketingowych wydarzeń artystycznych Filharmonii Opolskiej.
- Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnych dla koncertów, festiwali, projektów edukacyjnych i wydawniczych.
- Prowadzenie i rozwijanie komunikacji w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej instytucji.
- Przygotowywanie treści promocyjnych i informacyjnych (teksty, materiały prasowe, opisy wydarzeń).
- Współpraca z mediami, partnerami zewnętrznymi oraz agencjami reklamowymi.
- Koordynacja produkcji materiałów promocyjnych (drukowanych i cyfrowych).
- Współpraca z działami merytorycznymi Filharmonii w zakresie planowania i realizacji kampanii promocyjnych.
- Monitorowanie efektywności działań promocyjnych i marketingowych oraz przygotowywanie raportów i zestawień.
- Udział w realizacji wydarzeń artystycznych w zakresie obsługi promocyjnej i komunikacyjnej.
III. Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, komunikacja, zarządzanie, kulturoznawstwo lub pokrewne).
- Doświadczenie zawodowe w obszarze promocji i marketingu.
- Bardzo dobra znajomość narzędzi komunikacji marketingowej, w tym mediów społecznościowych.
- Umiejętność tworzenia poprawnych językowo i atrakcyjnych treści promocyjnych.
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i terminowość.
- Umiejętność pracy zespołowej oraz wysoka kultura komunikacji.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Wymagania dodatkowe (mile widziane)
- Doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub sektorze kreatywnym.
- Znajomość narzędzi analitycznych i reklamowych (media społecznościowe, kampanie płatne).
- Umiejętność pracy projektowej i koordynowania wielu działań równolegle.
- Zainteresowanie muzyką i życiem kulturalnym.
- Oferujemy
- Zatrudnienie w renomowanej instytucji kultury o ugruntowanej pozycji.
- Umowę o pracę.
- Stabilne warunki zatrudnienia i możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w środowisku twórczym i dynamicznym.
- Wymagane dokumenty
- Curriculum Vitae (CV).
- List motywacyjny.
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie (opcjonalnie).
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VII. Termin i sposób składania aplikacji
Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą elektroniczną na adres:
filharmonia@filharmonia.opole.pl
z dopiskiem w tytule wiadomości:
„Rekrutacja – Specjalista ds. promocji i marketingu”
Termin nadsyłania zgłoszeń: do 11 stycznia 2026 r.
Planowany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2026 r.
Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera w Opolu zastrzega sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz do zakończenia postępowania rekrutacyjnego bez wyłonienia kandydata.
| Stanowisko: | SPECJALISTKA / SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU |
| Termin składania dokumentów: | 11.01.2026 |
| Nazwa jednostki zlecającej: | Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera |
| Wymiar etatu: | pełny etat |
| Sposób składania dokumentów: | drogą elektroniczną |
| Dokument wytworzył: | Maciej Fortuna |
| Data wytworzenia: | 19.12.2025 |
| Osoba odpowiedzialna: | Maciej Fortuna |
| Podmiot udostępniający: | Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera |
| Kategorie: | ogłoszenie |