Przejdź do treści strony
Wersja historyczna publikacji, ważna od: 23.01.2020 14:03:30 do: 23.01.2020 14:05:00, opublikowana przez: Marzena Rosińska

Postępowanie w sprawie skarg i wniosków

Postępowanie w sprawie skarg i wniosków

ZARZĄDZENIE NR 5/2008 Dyrektora Naczelnego i Artystycznego Filharmonii Opolskiej im. J. Elsnera w Opolu z dnia 03.04.2008 r.

Dot.: Rejestru Skarg i Wniosków

1. Skargi i Wnioski mogą zostać złożone do siedziby FO następującymi dostępnymi drogami przekazu: 1. Drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Sekretariatu FO, podany w informacji dot. Rejestru, w miejscu ogólnodostępnym na terenie siedziby FO 2. Osobiście z wpisem do Rejestr Skarg i Wniosków znajdującym się w Sekretariacie FO 3. Listownie 2. Ogólnodostępna informacja dotycząca sposobów i miejsca składania Skarg i Wniosków znajduje się w  gablocie, obok Kasy FO, przy wejściu głównym 3. Skargi i Wnioski anonimowe pozostawia się bez rozpoznania 4. Skarga lub Wniosek winien obejmować: 1. datę przyjęcia 2. imię i nazwisko zgłaszającego 3. adres zgłaszającego 4. zwięzły opis treści sprawy 5. Na żądanie, wnoszącego skargę osobiście, przyjmujący potwierdza jej przyjęcie na kopii 6. Z treścią skargi lub wniosku zapoznawany jest Dyrektor Naczelny i Artystyczny FO lub wyznaczony przez niego pełnomocnik natychmiast po jej wpłynięciu 7. Następnie kopia skargi lub wniosku zostaje przekazana odpowiedniej komórce merytorycznej której bezpośrednio dotyczy treść skargi lub wniosku w celu jej rozpatrzenia. Jeśli sprawa dotyczy kilku Działów, Asystentka ma obowiązek poinformować wszystkie działy przesyłając ksero skargi lub wniosku. 8. Rozpatrzenie Skargi lub Wniosku wymaga uprzedniego zbadania i wyjaśnienia sprawy, nie później niż do 14 dni. 9. Skarga dotycząca określonej osoby nie może być przekazana do rozpatrzenia tej osobie ani osobie wobec której pozostaje ona w stosunku nadrzędności służbowej. 10. Po upływie 14 dni komórki merytoryczne muszą poinformować Sekretariat w formie pisemnej o sposobie rozpatrzenia, załatwienia skargi lub wniosku przez Działy. Forma pisemna jest niezbędna w celu prowadzenia ewidencji przez Asystentkę Dyrektora, teczki Pt „Skargi i Wnioski przekazane do załatwienia wg właściwości” 11. Każda skarga lub wniosek wymaga odpowiedzi pisemnej na adres zwrotny skarżącego lub wnioskującego, przed upływem 30 dni od daty złożenia.